Ο ΤΡΙΤΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ |
![]() Οι άντρες προτιμούν τις ξανθιές. Είναι προφανές. Περπατάνε στο δρόμο και γυρίζουμε να τις κοιτάξουμε πολύ πιο συχνά απ' ό,τι τις μελαχρινές ή τις καστανές.
Τα αστεία που λέμε γι' αυτές μάλλον είναι ένα
κατασκεύασμα αυτών των τελευταίων για να τις κάνουν λιγότερο επιθυμητές
στον αντρικό πληθυσμό. Απ' ό,τι φαίνεται είχαν το αντίθετο αποτέλεσμα. Το να βρεθεί μία όμορφη, έξυπνη, ελεύθερη, φυσική ξανθιά που να ενδιαφέρεται για μένα είναι στατιστικά δύσκολο. Οταν γνώρισα την Τζένη, η ξανθιά με την οποία μπλέξαμε τα μπούτια μας (κυριολεκτικά και μεταφορικά), ήταν όμορφη, έξυπνη, φυσική ξανθιά και είχε γαλανά μάτια. Πολύ γρήγορα αρχίσαμε να βγαίνουμε για πάστες, προφιτερόλ -και λοιπά παχυντικά σνακ- με σκοπό στη συνέχεια να κάψουμε τις θερμίδες όσο πιο γρήγορα γινόταν. Το πρόβλημα ήταν ότι δεν ήταν ελεύθερη και μόλις είχα γίνει ο τρίτος άνθρωπος.
Στενές επαφές τρίτου τύπου Το δεύτερο ραντεβού έγινε τρίτο και σύντομα φιλιόμασταν σε γωνίες, λεωφόρους και πλατείες σε όλη την πόλη. Με πήγε σε γκαλερί να δω ζωγραφική, που ούτε τότε κατάλαβα ούτε αργότερα. Την πήγα σε μία συναυλία, στην οποία βαρέθηκε τη ζωή της. Εγώ παράγγελνα κρέμα, αυτή σοκολάτα. Εβρισκα το ντύσιμό της υπερβολικά εξεζητημένο, αυτή έλεγε ότι δεν έχω στυλ. Κυνηγιόμασταν σε γραφικές παραλίες με σάουντρακ Scorpions. ήταν φανερό τοις πάσοι ότι είχα αρχίσει να ερωτεύομαι.
Μέχρι που μια μέρα, ενώ ήμασταν για καφέ, χτύπησε το κινητό της. Το
κοίταξε, μου έκανε νόημα να μη μιλήσω και το σήκωσε. Ακολούθησε η
γνωστή συζήτηση για το πού είναι και πότε θα γύριζε στο σπίτι (είπε ότι
ήταν με μια φίλη της) και του έστειλε φιλιά και αγαπούλες. Εκεί
συνειδητοποίησα, αργά μάλλον, ότι κάτι δεν πήγαινε καλά. Ενώ μιλούσε με
κάθε φυσικότητα με τον Γιάννη, το φίλο της, με κοίταξε χαμογελώντας
σκανταλιάρικα. Το απολάμβανε. Επίσης, συνειδητοποίησα ότι κι εγώ
απολάμβανα να έχω το πάνω χέρι σε αυτήν την ιστορία. Να είμαι ένας
αθέατος συμμέτοχος στη σχέση τους. Η αλήθεια είναι, όμως, ότι δεν το
είχα εγώ το πάνω χέρι ούτε αυτός. Ο έλεγχος ήταν πάντα στα χέρια της.
Κάνε τρίπλα Ισως το μεγαλύτερο κίνητρο της θέσης είναι η αίσθηση της παρανομίας. Αισθάνεσαι σαν μυστικός πράκτορας. Πρωταγωνιστείς σε ένα φιλμ νουάρ δικής σου παραγωγής και σκηνοθεσίας. Μπαίνεις, για λίγες ώρες κάθε φορά, σε έναν παράλληλο κόσμο ροζ ξενοδοχείων -όπου το τζακούζι και οι καθρέπτες στο ταβάνι είναι τα στάνταρ αξεσουάρ-, συνθηματικών τηλεφωνημάτων και ακροβατικών αποδράσεων από τις διάφορες υποχρεώσεις σου. Επίσης, βλέπεις το αστείρευτο ταλέντο ηθοποιίας που αποκαλύπτουν οι γυναίκες, όταν πρέπει να απαντήσουν σε ένα τηλεφώνημα ενώ βρίσκονται στη στάση της Γυναίκας του Ιντρα, μία από τις πιο απαιτητικές στάσεις του Κάμα Σούτρα. «Ναι αγάπη μου, είμαι για ψώνια. Ναι, στο δοκιμαστήριο είμαι τώρα, γι� αυτό δεν ακούς θόρυβο». Υπάρχουν δύο κεντρικά σημεία, στα οποία πραγματικά βασίζεται η εμπειρία του τρίτου ανθρώπου. Το ένα είναι η πρώτη φορά που λέει ψέματα στο τηλέφωνο και βλέπεις στο πρόσωπό της ότι το απολαμβάνει και η δεύτερη είναι όταν κάνεις σεξ μαζί της την πρώτη φορά. Εκεί που αποκτάς κάτι που δεν θα έπρεπε να είναι δικό σου. Σύντομα συνειδητοποιείς ότι είσαι τέτοιος άνθρωπος. Απολαμβάνεις την όλη διαδικασία περισσότερο απ' όσο θα ήθελες να παραδεχτείς. Αντιθέτως με το τι λένε οι άντρες, οι περισσότεροι επιδεικνύοντας αντρική αλληλεγγύη σκέφτονται τις επιπτώσεις που έχουν οι πράξεις τους στον κερασφόρο της υπόθεσης (γνωστό και ως κερατά). Μπορεί για διάφορους λόγους να μη σταματάς τις παρτίδες που έχεις αρχίσει με το έτερον ήμισυ, αλλά σίγουρα αν ακολουθείς ένα προσωπικό κώδικα ηθικής, έχεις τις επιφυλάξεις σου: πρώτον, δεν θα ήθελες να σου το κάνουν, άρα δεν θες και να το κάνεις στον άλλον. Πολλές φορές όμως η λαγνεία του απαγορευμένου, ακόμα κι αν σου δίνεται ελεύθερα, αποδεικνύεται μεγαλύτερη. Αρχίζουν οι εκλογικεύσεις: είναι στα χωρίσματα. Δεν την αγαπάει. Τον παντρεύτηκε για τα λεφτά. Είναι μαλάκας, γι' αυτό του τα κάνει αυτά. Εχουν ανοιχτή σχέση. Είναι πολιτιστικός ακόλουθος στη σουηδική πρεσβεία και, ούτως ή άλλως, την είχε μικρή, αλλά τόσο καιρό αυτή δεν είχε μέτρο σύγκρισης, καθώς κι άλλα τέτοια εξαιρετικά ανυπόστατα επιχειρήματα. Εν τω μεταξύ, η κατάσταση περιπλέκεται. Κάτι που ενδεχομένως άρχισε ως ένα απλό φλερτ σε ένα πάρτι, ενώ ο άντρας/γκόμενός της κοιτούσε αλλού, γίνεται συχνή έξοδος και μετά σεξ κατά συρροή κι εξακολούθηση, μέχρι που ο προαναφερόμενος πρώτος άνθρωπος δεν μπορεί να περάσει με ασφάλεια κάτω από τις γέφυρες στην εθνική. Και πριν το καταλάβεις έχεις γίνει κι εσύ ο τρίτος άνθρωπος.
Μαζεύοντας πράσα Η Τζένη δεν δεχόταν συζήτηση. Αυτός ήταν σε επαγγελματικό ταξίδι. Την είχε πάρει το πρωί τηλέφωνο από την Τσεχία. Δεν υπήρχε περίπτωση να γυρίσει και, στο κάτω κάτω, η Τζένη είχε δουλειά την επόμενη μέρα και δεν ήθελε να τραβιέται. Το άλλοθί μου ήταν έτοιμο. Δεν ήθελε να κουραστεί το κορίτσι. Η αλήθεια ήταν ότι ήθελε να κουραστεί πάρα πολύ στο δικό τους κρεβάτι. Αλλο ένα ορόσημο στον μοναχικό δρόμο του τρίτου ανθρώπου. Αν το έχεις κάνει, ξέρεις πόσο αμήχανο -αλλά και πόσο απολαυστικό- είναι να πηγαίνεις στο σπίτι του ανθρώπου με την κοπέλα/γυναίκα, του οποίου διατηρείς παράλληλη σχέση. Βλέπεις τα βιβλία στη βιβλιοθήκη του, τα παιχνίδια που παίζει στον υπολογιστή του, πίνεις τα ποτά του και μπορείς να διαλέξεις μουσική από τη μεγάλη συλλογή jazz μουσικής του. Αφού ήπιαμε τα ποτά μας ακούγοντας Duffy κι Etta James, γρήγορα αποσυρθήκαμε στην κρεβατοκάμαρα. Από στιγμή σε στιγμή περίμενα να ξεπροβάλει ο ιδιοκτήτης του χώρου πίσω από τη βιβλιοθήκη, μέσα από την ντουλάπα. Το σεξ ήταν γρήγορο και ιδιαιτέρως ικανοποιητικό. Μετά μείναμε ξαπλωμένοι κοιτάζοντας το ταβάνι. Τα σεντόνια είχαν εκείνη την υφή που μαρτυρά ότι κάποιος έδωσε πολλά λεφτά για να τα πάρει. Η Τζένη κάπνιζε και γενικά φαινόταν πολύ ήρεμη με την όλη κατάσταση. Αν δεν υπήρχαν όλα τα αδιαμφισβήτητα αντρικά στοιχεία μες στο σπίτι, θα είχα αρχίσει να υποψιάζομαι πως ήταν μία μουρλή που πλασάρει έναν φανταστικό γκόμενο, μάλλον από βίτσιο. Ακούστηκε ο ήχος του κλειδιού να γυρίζει στην πόρτα. Οταν ήμουν σε ένα φυλάκιο στη Σάμο, κάποια στιγμή είχε σκάσει ο ταξίαρχος για suprise visit. Είχα ξυπνήσει κατά τύχη κατά τις δέκα και ξυνόμουν στην είσοδο του φυλάκιου, όταν είδα τις κόκκινες ταμπέλες να πλησιάζουν αγέρωχα. Αρχισα να πετάω ρούχα κι εξοπλισμό πάνω μου σχεδόν στην τύχη. Νομίζω πως φόρεσα πρώτα την εξάρτυση και ύστερα τη φανέλα μου. Εκανα παρουσιάστε στον ταξίαρχο με σαγιονάρα. Με τον ίδιο τρόπο αποπειράθηκα να ντυθώ και στην κρεβατοκάμαρα της Τζένης. Στα λίγα δευτερόλεπτα που του πήρε να φτάσει στην κρεβατοκάμαρα είχα καταφέρει να φορέσω το μποξεράκι μου, μία κάλτσα και το ρολόι μου. Είχα επίσης καταφέρει να βηματίσω πέρα-δώθε άσκοπα στο δωμάτιο χωρίς να μπορώ να σκεφτώ κάτι συγκεκριμένο. Η πόρτα άνοιξε και γύρισα και τον κοίταξα. Η Τζένη δεν είχε κουνηθεί από τη θέση της. Δεν είναι μια στιγμή για την οποία είμαι περήφανος, αλλά σίγουρα μου έμαθε πολλά.
Κάνε το μεγάλο πήδημα Β. Ο γκόμενος της Τζένης κοιτάζει για λίγο τα γυμνά στήθη της, συνοφρυώνεται και προσπαθεί να καταλάβει τι συμβαίνει. «Αγάπη μου, ποιος είναι ο κύριος;». «Πωλητής λαδιών για μασάζ, μανάρι μου» απαντάει η Τζένη. Αποσύρομαι διακριτικά προτείνοντας και μία σειρά λαδιών για μασάζ Λ'Οξιτάν. Απορώ για όλη την υπόλοιπη ζωή μου. Γ. Ο γκόμενος της Τζένης έχει ένα ανησυχητικά άδειο βλέμμα. Παρατάει τα πράγματά του και λέει: «Επιστρέφω αμέσως». Τον ακούω να ανοίγει το συρτάρι με τα μαχαίρια στην κουζίνα. Ακολουθώ τη στρατηγική του μπαλκονιού ξανά, αυτήν τη φορά με την Τζένη παραμάσχαλα. Προβλέπεται μεγαλύτερη καταπόνηση γονάτων στην προσγείωση και τρέξιμο για πολλή ώρα ακόμη. Προσεύχομαι για τη ζωή μου. Δ. Ο γκόμενος της Τζένης βάζει τα κλάματα και φεύγει κλείνοντας την πόρτα μουρμουρίζοντας: «Σας αφήνω μόνους σας». Καταλήγω στο τραπέζι της κουζίνας να τον παρηγορώ για το ότι πάτησε αμάξι τον Ρεξ όταν ήταν επτά χρόνων και δεν το έχει ξεπεράσει ακόμη. Η πραγματικότητα είναι πάντα πιο σεμνή από τη φαντασία. Ο γκόμενος της Τζένης ήταν απολύτως φυσιολογικός. Πέρα από τα γούστα στη μουσική, μου έμοιαζε και λίγο. Με κοίταξε επιτιμητικά: «Μπορείς να ντυθείς και να φύγεις, σε παρακαλώ;». «Θα περιμένω στο σαλόνι» της είπε. Η Τζένη δεν είπε κουβέντα ούτε φάνηκε να έχει εκπλαγεί. Φάνηκε σαν να είχε σχεδιάσει τα πάντα εκ των προτέρων και όλα να πήγαν όπως ακριβώς τα φανταζόταν.
Πώς να καταλάβεις ότι γίνατε πολλοί Ξαφνικό και υπερβολικό ενδιαφέρον για σέξι εσώρουχα κι ερωτικά βοηθήματα. Αν έχει να πάει σε κατάστημα εσωρούχων μία δεκαετία και τώρα ξαφνικά έχει κάνει start page την www.surlulu.gr, κάποιο λάκκο έχει η φάβα (καθώς κι άλλα παραδοσιακά μεζεδάκια). Ειδικά αν δεν τα χρησιμοποιεί μαζί σου. Μυστικοπάθεια. Εχει αποκτήσει καινούργιους φίλους, που δεν τους έχεις γνωρίσει; Βγαίνει από το δωμάτιο για να μιλήσει στο τηλέφωνο ή μιλάει υπερβολικά συγκρατημένα; Πηγαίνει σε διάφορα μέρη με «τα κορίτσια από τη δουλειά»; Αρχισε να προσέχεις. Απώλεια όρεξης για σεξ, ειδικά αν προβάλλει συνεχείς και ανυπόστατες δικαιολογίες. Ο θάνατος του σκύλου της κολλητής της, μάλλον δεν είναι ικανός λόγος για ένα μήνα αποχής. Αρνείται να την πας ή να τη φέρεις από το αεροδρόμιο (όταν πήγε στη φίλη της στην Κρήτη). Στο παρελθόν έχετε κάνει άπειρους καβγάδες γιατί δεν την πήγαινες μέχρι την άκρη του κόσμου (βλ. Κορωπί). Αρχίζει να σε κατηγορεί για απιστία, χωρίς καμία προφανή αλλαγή στη συμπεριφορά σου. Προβάλλει τις ενοχές της πάνω σου και προσπαθεί να τις αντισταθμίσει με επιθετική συμπεριφορά. Καινούργιες επαφές στο κινητό της με ονόματα όπως Πέτρα ή Παντελού. Μπορεί οι μαμάδες τώρα τελευταία να τα έχουν χάσει και να δίνουν ό,τι να 'ναι ονόματα, αλλά δεν φτάνουν μέχρι εκεί. Κρυφό κινητό. Μήπως θα ήθελε να έχει και δύο και τρία και τέσσερα κινητά που δεν τα έχεις δει ποτέ;
Πάνω απ' όλα, όμως, μη γίνεσαι υπερβολικός. Για να αρχίσεις να την
υποψιάζεσαι, θα πρέπει να δείξει πολλά από τα παραπάνω και για αρκετό
καιρό. Οι ψύλλοι δεν έχουν θέση στα αυτιά σου χωρίς λόγο. Κάνε τους
έξωση και θα κοιμάσαι καλύτερα. ![]() |
< Προηγούμενο | Επόμενο > |
---|